Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Feedback i komunikowanie trudnych rzeczy?
![]() |
Właściwa komunikacja ze współpracownikami jest w każdej firmie podstawą. Szczególnie ważna jest forma przekazywania informacji, od której zależą nastroje i motywacja pracowników zespołu, szczególnie jeżeli chodzi o krytykę pracowników, przekazywanie im niepopularnych decyzji, przeprowadzanie rozmów dyscyplinujących lub egzekwowanie wyników pracy. Osoby pracujące w zespołach, a szczególnie ich kierownicy i leaderzy doświadczają tego na co dzień. Jak radzić sobie z komunikowaniem trudnych rzeczy? Wystarczy tyko nieco wiedzy i treningu, aby zrozumieć i nauczyć się stosowania informacji zwrotnej, co wpłynie pozytywnie na wydajność, ułatwi i umili pracę.
|
Jakie atuty ma nasze szkolenie Feedback i komunikowanie trudnych rzeczy?
|
Jakie są cele szkolenia Feedback i komunikowanie trudnych rzeczy?
|
Kogo zapraszamy na szkolenie Feedback i komunikowanie trudnych rzeczy?
|
W jakiej formie prowadzone jest szkolenie Feedback i komunikowanie trudnych rzeczy?
![]() |
Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu.
Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
“Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”. W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach. |
Jaki jest program szkolenia Feedback i komunikowanie trudnych rzeczy?
MODUŁ I.
KRYTYKA A STEREOTYPY. DYSKUSJA Z GRUPĄ
|
MODUŁ II.
PRZYPOMNIJ SOBIE SYTUACJĘ, KIEDY KTOŚ CIĘ SKRYTYKOWAŁ. ĆWICZENIE W PARACH
|
MODUŁ III.
KWADRAT KOMUNIKACYJNY THUNA. DLACZEGO CZASEM WSPÓŁPRACOWNICY NIE POTRAFIĄ SIĘ ZROZUMIEĆ?
|
MODUŁ IV. GADZI MÓZG. ĆWICZENIE
|
MODUŁ V.
KOMUNIKAT TY. KOMUNIKAT JA. KRÓTKI WYKŁAD
|
MODUŁ VI.
INFORMACJA ZWROTNA – CZY MOŻNA JESZCZE POWIEDZIEĆ COŚ NOWEGO O TYM HAMBURGERZE? MINI-WYKŁAD, DYSKUSJA I SCENKA NA ŚRODKU
|
MODUŁ VII.
PRZEKAZYWANIE INFORMACJI ZWROTNEJ. WARSZTAT W TRÓJKACH
|
MODUŁ VIII.
ROZMOWA DYSCYPLINUJĄCA I PRZEKAZYWANIE NIEPOPULARNYCH DECYZJI. WARSZTAT I DYSKUSJA
|
MODUŁ IX.
CZTERY STOPNIE WYRAŻANIA GNIEWU WG PAMELI BUTLER. MINI-WYKŁAD, DYSKUSJA – PRZYGOTOWANIE DO WARSZTATU
|
MODUŁ X.
POROZMAWIAJMY O TRUDNYCH SPRAWACH. WARSZTAT
|
przydało by się takie szkolenie w PKO BP.
było i co z tego jak dyrekcja zrozumiała że ma przestrzegać schematu i mówić jak robot. Bo jak mówi normalnie to nie zgodnie z zasadami. Nikt nie wytłumaczył, że jak myślisz to wcale nie jest źle…
Dzień dobry,
mam na imię Patrycja i chciałabym zaproponować Państwu stworzenie nowej strony www. Oferujemy bardzo atrakcyjne warunki współpracy i wyręczamy naszych klientów w wielu sprawach.
Jeśli są Państwo zainteresowani, to z przyjemnością przedstawię szczegóły naszej propozycji. Zapewniam, że trudno znaleźć na rynku korzystniejszą.
Bardzo proszę o odpowiedź na adres sprzedaz@densito.pl lub kontakt z działem handlowym pod numerem telefonu 792-519-647.
Pozdrawiam, Patrycja Krawczyk
Dzień dobry,
mam na imię Patrycja i chciałabym przedstawić Państwu ofertę na wykonanie nowej strony internetowej. Oferujemy atrakcyjne warunki finansowe i wyręczamy naszych klientów w wielu sprawach.
Jeśli są Państwo zainteresowani, to chętnie zaprezentujemy szczegóły naszej propozycji. Gwarantuję, że ciężko znaleźć na rynku bardziej atrakcyjną.
Bardzo proszę o odpowiedź na adres sprzedaz@densito.pl lub kontakt z działem handlowym pod numerem telefonu 792-519-647.
Pozdrawiam, Patrycja Szewczyk