Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Komunikacja kryzysowa?
W dobie kryzysu wiele przedsiębiorstw przeżywa trudne chwile. Problemy finansowe i walka o jak najlepszy wizerunek firmy zmuszają do wprowadzenia odpowiednich działań związanych z oszczędnością i marketingiem. Na szkoleniu dowiesz się jak stworzyć plan kryzysowy, efektywnie zarządzać pracownikami w trudnym okresie oraz budować wizerunek firmy w mediach i w bezpośrednim kontakcie z klientem. |
Jakie atuty ma nasze szkolenie Komunikacja kryzysowa?
|
W jakiej formie prowadzone jest szkolenie Komunikacja kryzysowa?
![]() |
Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu.
Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
“Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.
|
Cele szkolenia Komunikacja kryzysowa:
|
Kogo zapraszamy na szkolenie Komunikacja kryzysowa?
|
Jaki jest program szkolenia Komunikacja kryzysowa?
MODUŁ I.
INFORMACJE OGÓLNE
|
MODUŁ II.
PRZYGOTOWANIE NA CZARNĄ GODZINĘ
|
MODUŁ III.
KOMUNIKACJE WEWNETRZNA W WARUNKACH KRYZYSU
|
MODUŁ IV.
KOMUNIKOWANIE KRYZYSOWE NA ZEWNĄTRZ: MEDIA TRADYCYJNE
|
MODUŁ V.
|
MODUŁ VI.
|
MODUŁ VI.
|
MODUŁ VII.
|
MODUŁ VIII.
DYSKUSJE I INDYWIDUALNE KONSULTACJE |
Najnowsze komentarze