Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Komunikacja w zespole?

 

Niezakłócona komunikacja w środowisku pracy jest istotnym czynnikiem jej optymalnej organizacji, wpływa na zintegrowanie pracowników oraz ich prawidłowe relacje z przełożonymi. Szkolenie pomoże Uczestnikom na nabycie praktycznych umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji oraz asertywnego zachowania, docierając do poziomu wspólnych interesów. Wskażemy techniki komunikowania się w sytuacjach stresowych oraz metody radzenia sobie z własnymi emocjami. Wspólnie z Uczestnikami wypracujemy metody na stworzenie sprawnie działającego, zorientowanego na sukces zespołu.

Jakie atuty ma nasze szkolenie Komunikacja w zespole?

  • MATERIAŁY SZKOLENIOWE do szkolenia Komunikacja w zespole to nie tylko slajdy. Zawierają ok. 40-60 stron tekstu z opisem merytoryki szkolenia, a drukowane są w formie poręcznego poradnika w formacie A5;
  • TRENER PRAKTYK – Szkolenie Komunikacja w zespole prowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym;
  • PROGRAM SZKOLENIA – szkolenie Komunikacja w zespole szkolenie jest bardzo praktyczne (szczegóły merytoryczne możesz zobaczyć poniżej) i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, formularze);
  • ARKUSZ WŁASNEGO ROZWOJU – na zakończenie szkolenia Komunikacja w zespole wypełnisz specjalny arkusz, który pozwoli Ci podsumować nabytą wiedzę i umiejętności;
  • HOT-LINE – przez 2 miesiące od zakończenia szkolenia Komunikacja w zespole będziesz objęty wsparciem- możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem;
  • RAPORT SZKOLENIOWY –  Szkolenie Komunikacja w zespole często kończy się wypracowaniem szeregu wniosków, planów działania i rozwiązań – całość  otrzymasz mailem kilka dni po szkoleniu;
  • SYSTEM RABATOWY – możesz zakupić udział w szkoleniu Komunikacja w zespole na bardzo korzystnych warunkach rabatowych.

W jakiej formie prowadzone jest szkolenie Komunikacja w zespole?

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu.
Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
“Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Cele szkolenia Komunikacja w zespole:

  • Poznanie technik i zasad skutecznej komunikacji w zespole;
  • Nabycie umiejętności sprawnego identyfikowania sytuacji konfliktowych oraz efektywnego zarządzania konfliktem;
  • Wskazanie narzędzi i zasad budowania skutecznie działającego, współpracującego zespołu.

Kogo zapraszamy na szkolenie Komunikacja w zespole?

Szkolenie kierowane do:
  • Wszystkich pracowników, którzy pracują w jednej jednostce organizacyjnej w firmie;
  • Wszystkich pracowników, którzy pracują w jednym zespole, dziale, firmie;
  • Osób, które są zaangażowane we wspólny projekt, zadanie.

Jaki jest program szkolenia Komunikacja w zespole?

MODUŁ I.
ROZPOCZĘCIE SZKOLENIA
MODUŁ II.
TYPY OSOBOWOŚCI W PRACY ZESPOŁU
  •  Samoidentyfikacja z wykorzystaniem kart osobowości;
  •  Dyskusja w zespołach roboczych na temat własnych wyborów;
  •  Prezentacja cech poszczególnych typów z dyskusją i odniesieniem do praktyki i doświadczeń uczestników szkolenia;
  •  Praca w 4 zespołach roboczych – opracowanie planu komunikacji z danym typem osobowości;
  •  Ćwiczenie w komunikowaniu informacji dla danego typu osobowości;
MODUŁ III.
DOSKONALENIE PRACY ZESPOŁU
MODUŁ IV.
SYSTEM WARTOŚCI ZESPOŁU
MODUŁ V.
RECEPTA NA LEPSZĄ PRACĘ ZESPOŁU
MODUŁ VI.
DYSKUSJA I INDYWIDUALNE KONSULTACJE