Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Zarządzanie ludźmi i motywowanie?
![]() |
Spójność i stabilność zachowania oraz konsekwencja w działaniu to bardzo istotne czynniki budujące autorytet menadżera i wpływające na jego odbiór przez pracowników. Dlatego też zdefiniowanie własnej wizji bycia menadżerem, określenie roli zawodowej, hierarchii wartości własnych i w zespole oraz stworzenie standardu zachowań i zasad współpracy z podwładnymi to podstawa do skutecznego zarządzania ludźmi. Nie można mówić o konsekwencji, ani spójności zachowania, jeśli nie ma się jasności, co do własnej roli zawodowej – jej wizji, misji, celów. |
Jakie atuty ma nasze szkolenie Zarządzanie ludźmi i motywowanie?
|
![]() |
![]() |
Cele szkolenia Zarządzanie ludźmi i motywowanie:
|
Kogo zapraszamy na szkolenie Zarządzanie ludźmi i motywowanie?
Szkolenie kierowane do:
|
Jaki jest program szkolenia Zarządzanie ludźmi i motywowanie?
MODUŁ I.
KSZTAŁTOWANIE ODPOWIEDNIEJ POSTAWY KIEROWNICZEJ
|
MODUŁ II.
BUDOWANIE AUTORYTETU
|
MODUŁ III.
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKAMI W RÓŻNYCH SYTUACJACH
|
MODUŁ IV.
TYPY OSOBOWOŚCI – JAK DOPASOWAĆ SPOSÓB ZARZĄDZANIA I MOTYWOWANIA PRACOWNIKA DO STRATEGII JEGO DZIAŁANIA
|
MODUŁ V.
PLANOWANIE I ORGANIZACJA PRACY ZESPOŁU
|
MODUŁ VI.
USTALANIE PRIORYTETÓW – JA I MOJE ZADANIA
|
MODUŁ VII.
DELEGOWANIE JAKO CZYNNIK MOTYWUJĄCY I USAMODZIELNIAJĄCY PRACOWNIKÓW
|
MODUŁ VIII.
DOSKONALENIE PRACY I MONITORING PRACY
|
MODUŁ IX.
MOTYWUJĄCA INFORMACJA ZWROTNA
|
MODUŁ X.
KREOWANIE MOTYWUJĄCEJ ATMOSFERY W ZESPOLE
|
MODUŁ XI.
MOTYWATORY W ZARZĄDZANIU
|
MODUŁ XII.
TECHNIKI MOTYWOWANIA POZAFINANSOWEGO
|
MODUŁ XIII.
TRUDNE SYTUACJE W ZARZĄDZANIU
|
MODUŁ XIV.
TECHNIKI ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW
|
MODUŁ XV.
DYSKUSJA I INDYWIDUALNE KONSULTACJE |
Najnowsze komentarze