Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Negocjacje biznesowe dla menedżerów?

 

Każdy menadżer spotyka się w codziennej pracy z koniecznością negocjowania – czy to w trakcie spotkań handlowych, gdzie warto wynegocjować jak najkorzystniejsze warunki dla firmy, czy w czasie rozmów z własnym przełożonym, czy też w przypadku, kiedy podwładny żąda podwyżki. Umiejętność przekonywania, generowania argumentów, zachowania dystansu emocjonalnego oraz znajomość trików negocjacyjnych przyda się każdemu menadżerowi.

Jakie atuty ma nasze szkolenie Negocjacje biznesowe dla menedżerów?

  • MATERIAŁY SZKOLENIOWE do szkolenia Negocjacje biznesowe dla menedżerów to nie tylko slajdy. Zawierają ok. 40-60 stron tekstu z opisem merytoryki szkolenia, a drukowane są w formie poręcznego poradnika w formacie A5;
  • TRENER PRAKTYK – Szkolenie Negocjacje biznesowe dla menedżerów prowadzi trener z dużym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym;
  • PROGRAM SZKOLENIA – szkolenie Negocjacje biznesowe dla menedżerów szkolenie jest bardzo praktyczne (szczegóły merytoryczne możesz zobaczyć poniżej) i realizowane w aktywny sposób (casy, ćwiczenia, gry, formularze);
  • ARKUSZ WŁASNEGO ROZWOJU – na zakończenie szkolenia Negocjacje biznesowe dla menedżerów wypełnisz specjalny arkusz, który pozwoli Ci podsumować nabytą wiedzę i umiejętności;
  • HOT-LINE – przez 2 miesiące od zakończenia szkolenia Negocjacje biznesowe dla menedżerów będziesz objęty wsparciem- możesz do nas dzwonić i mailować zadając pytania związane ze szkoleniem;
  • RAPORT SZKOLENIOWY –  Szkolenie Negocjacje biznesowe dla menedżerów często kończy się wypracowaniem szeregu wniosków, planów działania i rozwiązań – całość  otrzymasz mailem kilka dni po szkoleniu;
  • SYSTEM RABATOWY – możesz zakupić udział w szkoleniu Negocjacje biznesowe dla menedżerów na bardzo korzystnych warunkach rabatowych.

W jakiej formie prowadzone jest szkolenie Negocjacje biznesowe dla menedżerów?

Szkolenie jest prowadzone w formie aktywnego warsztatu.
Działamy zgodnie z sentencją Konfucjusza:
“Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zrozumiem”.
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.

Cele szkolenia Negocjacje biznesowe dla menedżerów:

  • Podniesiesienie skuteczności prowadzonych rozmów negocjacyjnych na poziomie menedżerskim;
  • Zwiększenie efektywności w domykaniu kontraktów;
  • Udoskonalenie umiejętności wpływania na decyzje decydenta;
  • Poznanie i praktycznie przećwiczenie technik negocjacyjnych.

Kogo zapraszamy na szkolenie Negocjacje biznesowe dla menedżerów?

  • Szkolenie skierowane do menedżerów, którzy w codziennej pracy mają do czynienia z negocjowaniem warunków umów, kontraktów itp.

Jaki jest program szkolenia Negocjacje biznesowe dla menedżerów?

MODUŁ I. 
POSTAWA I NASTAWIENIE W NEGOCJACJACH
  • Cechy negocjatora (autorytet, charyzma i wiarygodność);
  • Przygotowanie do negocjacji – celowość negocjacji (cele w negocjacjach – kryteria formułowania i realizacji, cel minimum i cel maksimum, cel partnera negocjacji);
  • Tworzenie płaszczyzny negocjacji (klimat negocjacji, formułowanie przedwstępne, szukanie podobieństw);
  • Zasady udanych negocjacji (zbieranie Informacji na temat interesującej oferty, ustalanie pola manewru, minimalizacja przez podział, trzymanie się tematu, pochwały i władza nagradzania, presja czasu);
MODUŁ II. 
MOWA CIAŁA W NEGOCJACJACH
  • Kryteria zbierania informacji na podstawie mowy ciała (postawa: wewnętrzna i zewnętrzna; mimika: trzy sfery twarzy, gestyka, dystans i odległość, ton, dźwięki paralingwistyczne);
  • Pułapki określania mowy ciała (automatyczne podejście określania dostrzeganych sygnałów niewerbalnych: etykietowanie, założenia, generalizacja);
MODUŁ III. 
ASERTYWNOŚĆ – NIEZBĘDNE NARZĘDZIA NEGOCJATORA
  • Symulacje negocjacji, budowanie własnej efektywności;
  • Modelowanie postawy asertywnej (przyczyny postaw nieasertywnych, test modeli myślowych, budowanie potencjału PPW);
  • Umiejętność zachowań asertywnych w praktyce (mówienie „NIE”, reakcja na negacje, konfrontacja przekonań, sygnalizowanie oczekiwań, komunikowanie pochwał, konstruktywna krytyka);
MODUŁ IV. 
NEGOCJACJE Z WYKORZYSTANIEM WIEDZY O TYPACH OSOBOWOŚCI
  • Style negocjacji wg typu osobowości (strategia  Typu A, Typu B, Typu C, Typu D);
  • Analiza stylów negocjowania – mocne i słabe punkty  stylu negocjacji;
  • Styl Mistrza Negocjacji Win – Win;
MODUŁ V.
TECHNIKI NEGOCJACYJNE
  • Budowanie siły negocjacyjnej;
  • Metody rozpoczynania negocjacji;
  • Techniki i triki negocjacyjne podczas negocjacji;
  • Kończenie negocjacji – techniki i pułapki;